حامی ِ باباحامی ِ بابا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

زندگی دونفره بابایی و حامی

:)

1392/4/12 23:22
نویسنده : your daddy★☆
478 بازدید
اشتراک گذاری
شــــــــک نکــــن ...!
آینــــده ای خواهـــم ساخت که ,
گذشتــــه ام جلویــــش زانـُــــــو بزنــــد ...!
نه ، قـــرار نیـــســــت مــــن هــــم دلِ کس دیـــگری را بســــوزانم ...!
برعـــــکــــس کســــی را که وارد زندگیــــم میشــــود ,
... آنـــقـــدر خوشبخت می کنــــم کـــــه ,
به هـــر روزی که جــای او نیـستـی به خودت لعنـــت بفـــرستـی ...نیشخند
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

متین مامی ایلیا
12 تیر 92 21:27

عااااااااااااااااااااااااااااالی بود کیف کردم


من هم
خاله کیان
12 تیر 92 23:03
دمتون گرممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم اینطوری نوشتید خیلی بهتره
بابای زهرا گل
12 تیر 92 23:46
سلام
بالاخره بعد از اینهمه منم یه بابا تو نی نی وبلاگ دیدم
یه بابای خوش ذوق با سلیقه
خیلی جالب بود
هزار آفرین به این سلیقه
من لینکتون میکنم
با افتخار


سلام ممنونم من هم خوشحال میشم از این دوستی
زهرا گل
12 تیر 92 23:47
امااااااااااا
خیلی خیلی مشتاقم بیشتر با هم آشنا شیم
اگه امکانش بود خبرم کنید
واقعا خوشحال میشم



حتما
بابای زهرا گل
12 تیر 92 23:49
آخ یادم رفت ببگم
پسرتون خیلی ناز و تو دل بروئه
خدا حفظش کنه


ممنونم
زهرا گل
12 تیر 92 23:49
یادت نره بابایی خوش ذوق


پرهام جون
13 تیر 92 14:21
واقعا که گل گفتید ای وللللللللللللللللللللللللللللللللل
مامان امیرحسین
13 تیر 92 14:23
کار بسیار خوبی میکنید بهتون تبریک میگم همه ادما باید همینطور باشن سعی کن خوشبخت باشند و خوش همین دل دشمناتونو میسوزونه
مامان راضیه
13 تیر 92 14:27
غیر از این هم انتظار نداریم ازتون
وای نمی دونم بده یا خوب ولی دلم خنک شد
خیلی متن باحالی بود ایول لایکه


الناز(ممول)
13 تیر 92 14:35
سلاممممممممم به شما دوست عزیز میشه خواهش کنم ازتون که اگه میشه به اهورا کوچولوی ما رای بدید تو مسابقه ی نی نی شکمو شرکت کرده لطفا کد 243 رو به شماره 20008080200 پیامک کنید راستی لطفا به ما سر بزنید با تشکر
تارا
13 تیر 92 15:23
خصوصی


خوب این که خیلی عالیه؟؟؟؟؟
سوسن(مامان پرنسس باران)
13 تیر 92 15:34
چه با جسارت و بی پروا و رک نوشتین...راستش رو بخواین از این رک گوییتون خیلی خیلی خوشم اومد..براتون آرزوی خوشبختی می کنم ، بابای مهربون.
مطمئنم که حامی جون به باباش افتخار می کنه.


آخه گاهی مجبور میشید اینطوری بنویسید از بس که ادمای مزخرف که هیچ احدی تحملشونو نداره خودشونو تحویل میگیرند و فکر میکنند چه موجودی هستنند موجوداته دوپای خودشیفته ی توخالی
ممنون
زندگیییی
13 تیر 92 16:52
سلام
با خوندن مطلب آخرتون حس خوبی گرفتم و کلی انرژی . همیشه شاد باشین


سلام...خداروشکر
فرشته
14 تیر 92 9:15
سلام آخی ............صبح جمعه انرژی مثبت گرفتم از این حرف قشنگ .....خبریه؟


عاطفه مامی الای
14 تیر 92 23:33
خیلی قشنگ بود این متن .ولی باید طرف مقابل هم خوب باشه والا معلومه که اگر شما همیشه گذشت کنین .طرف مقابل خوشبخت میشه .وعاقبت هم عادت مینکه ومثل اولی زورگو میشه


حق با شماست خاله جان
مامان زهرا
14 تیر 92 23:37
یعنی عاشق حرفااااااتم اینو باید با طلا نوشت
نویسنده...
15 تیر 92 0:08
جمله بسیار زیبای بود پر از امید و امیدواری ارزو می کنم خوشبختی بشه سر اغاز زندگیتون با ارزوی خوشبختی برای حامی جون و خودتون
هیچکس
15 تیر 92 2:20
این حرف من هم بوده به طرف و باید بگم نتیجه داده
معصومه
15 تیر 92 22:17
چرا به من رمز ندادید؟


فرستادم براتون
سودابه
16 تیر 92 12:47
آغاز ماه بندگی کردن و ضیافت الله بر شما مبارک.دعاگویتان هستم دعایم کنید.
راستی در مورد جمله ات عالیه موفق باشی و خوشبخت اونقدر که همه نه فقط یک فرد خاص بهت غبطه بخورن. به امید آن روز


ممنونم
مامان بهداد
16 تیر 92 15:21
سلام.
امیدوارم که هر چه زودتر به روزهایی که سرشار از عشق و شادی و خوشبختی هست برسید. همه ی ما دعاتون می کنیم و از خدا می خوایم که شما و حامی عزیز رو به قشنگترین روزها برسونه.

شاد و موفق و سربلند باشید.


سلام...ممنونم خاله ی مهربون
شلمان جون
16 تیر 92 23:56
نی نی ناز خود را به راحتی در شب بخوابان لطفا به آدرس زیر برو عزیزم www.lastkala.com
مامان سارا
16 تیر 92 23:58
خیلی جالب بود برام که یک پدر با چنین اشتیاقی برای بچه ش وبلاگ بسازه و بنویسه... به شما و پسر عزیزتون تبریک میگم... و براتون آرزوی بهترینها رو دارم. شاد باشید


ممنونم خاله سارای مهربون
dost
17 تیر 92 10:13
سلام عزیزم مهلای من تو جشنواره نی نی ها شرکت کرده با رای تون خوشحالش کنین کد484 رو به 20008080200 بفرستید ممنون
مرجان مامان اران
17 تیر 92 15:15
چه خوب گفتید و خوب نوشتیددد
امیدوارم همیشه شاد باشیدد


ممنونم شما هم همچنان شاد و پر مهر بمانید
معصومه
17 تیر 92 16:30
مامان امیرناز
17 تیر 92 23:17
سلام خیلی متن فشنگی بود نمی دونم نظرات قبلی اومد با نه اما هنوز رمز ندارم لطفا خصوصی بذارید برام مرسی
بزرگترین فروشگاه اینترنتی
17 تیر 92 23:42
مامانايي که ني ني زير سه سال داريد توجه کنيد: سري کامل مجموعه بي نظير انيشتين کوچولو 28 قسمت در 4 DVD ويژه کودکان 3 ماهه تا 3 ساله ارسال رايگان به سراسر کشور قيمت: 15000 تومان در صورت تمايل و يا اطلاعات بيشتر به وبلاگ زير مراجعه نماييد: http://stud.blogfa.com
هیچکس
18 تیر 92 2:10
رمز لطفا
متین مامی ایلیا
18 تیر 92 12:31
سلام بابایی خوبید؟
حامی جان خوبه؟
یه وقتایی به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


سلام..ممنونم باور کنید اینروزها خیلی درگیرم اما به روی چشم
عمه هانی
18 تیر 92 13:20
قربون اون بغض ات برم من عزیزممممم متن بسیار عالی و به جایی بود افرین
متین مامی ایلیا
18 تیر 92 15:10
خصوصی
متین مامی ایلیا
18 تیر 92 15:41
رمزهارو یادم رفت خصوصی بزارم لطفا تایید نکنید ممنون


چشم
خاله پارمیدا
18 تیر 92 21:23
سلام نی نی جون امیدواریم شما هم به ما رای بدید و پیشمون هم بیاییدمنتظرتون هستیم
معصومه
18 تیر 92 22:19
الهی
ای خالق بی مدد و ای واحد بی عدد
ای اول بی هدایت و ای آخر بی نهایت
ای ظاهر بی صورت و ای باطن بی سیرت
ای حی بی ذلت و ای بخشنده بی منت
امشب دست دعا بسوی تو برمیداریم
و آرزومند آرزوهای عزیزانم هستیم.
ماه رمضان برشما مبارک.


ممنونم خاله ی مهربون
الهه
18 تیر 92 23:33
این متن حرف دلتون بود بابایی، یا از جایی کپی کردین ؟؟؟
اگه حرفه دله که شما خیلی وقته باید اینجوری میبودید البته الانم دیر نشده اصلا نترس شما برو جلو ما پشتتیم


حرف دل بود اما از خودم نبود... من خیلی خیلی وقته اینطوریم
لیلا
19 تیر 92 0:35
سلام آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده... خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.
مامان بهنود و بهناز
19 تیر 92 1:25
بر خلاف همه من اصلا از شما توقع اینطور نوشتن رو نداشتم درسته که این تصمیم رو دارید که خوشبختش کنید اما این اجازه رو ندارید کسی رو تحقیر کنید
بهتره یکطرفه به قاضی نریم
من گاهی فکر میکنم شاید هر کدوم ما خانوم ها جاش بودیم با شما نمیتونستیم زندگی کنیم
پر از احساسی اما زندگی با مردی که زیادی با احساس باشه خیلی سخته
مرد باش و به گذشتت فکر نکن آیندت رو بساز اما تفکر غلطت رو به فرزند و همسر جدیدت القا نکن
طرفدار پر و پا قرص نوشته های با احساستم
اگه نظرم رو تایید نکنی فکر میکنم ازم ناراحت شدی


من هرگز نظر کسی رو حذف نمیکنم اما هیچ حرفی نمیزنم چون کسی رو تحقیر نمیکنم شما هیچ نمیدونید و جالبه که گفتید ""زندگی با مردی که زیادی با احساس باشه خیلی سخته ""
این خودش یعنی قضاوت.....
من انقدر حرفها و فحش ها و بدوبیراه ها و رفتارهاو........ شنیدم که این جمله من جلوی اونها هیچه.... به هرحال ممنون از نظرتون.
fatemeh
19 تیر 92 23:56
salam neveshtehaton kheyli ghashang bod .kash bishtar az pesareton meneveshtin.mesheh be manam ramzeton ro beded????


متشکرم.. ادرستون؟
......
20 تیر 92 20:14
مامان آرشيدا قند عسل
22 تیر 92 12:09
بهترينها رو براي شما و حامي جان آرزومندم.


مرسی خاله ی مهربون
مامان آبتین
12 شهریور 92 14:45
سلام خیلی قشنگ می نویسین .حرفتون از دل بر می آد . خیلی خوب بود اینو حتما یادداشت می کنم. خوشحال میشم با ما هم دوست بشین


سلام.. بله حتما من لینکتون کردم
ن
29 شهریور 92 23:44
سلام خيلي وقته وبلاگتون رو ميخونم و خيلي مشتاق دونستن زندگينامه تون هستم. پدر باذوق و عاشقي هستين